Onpa kiva, kun on valoa riittävästi, että pystyy hakuilemaan pienellä porukalla viikollakin. Oltiin Troipelle uudessa paikassa ja hienosti penne pelitti. Kakkoselta, kolmoselta ja vitoselta ilmaisut. Vitosella otin sivulle ja sitten vapautus maalimiehelle. Muilta suora palkka. Meni kivasti suoraan, vaikka maasto oli todella ryteikköinen. Parille pistolle pysähtyi ja tuli takaisin (nämä huonoon maastoon). Lähetin uudelleen ja meni hyvin. Nyt tiputti rullan mun jalkoihin joka kerta, oli kyllä väsynyt, mutta tämä on nyt toistunut useamman kerran. Täytyy vähän funtsia asiaa. Näytöille lähti hyvin. Paitsi ryteikköön pysähtyi kerran ja minun piti lähteä mukaan. Muutenkin pitäisi enemmän juosta näytöille mukaan, mutta kun mä olen niiiiin laiska aina välillä :) Vitosella tapahtui vähän kaikenlaista. Ensin pudotti rullan ja etsi ja etsi, mutta ei löytänyt. No, lähetin sitten näytölle, hyvin lähti, mutta... pysähtyi rullan luokse ja toi mulle. Lähetin uudestaan näytölle, lähti hyvin ja jäi pyörimään rullan putoamiskohtaan... etsi kai maalimiestä :) Sitten menin sinne ja lähetin uudestaan näytölle, nyt meni hyvin. Joutui odottamaan tovin maalimiehen tykönä kun rämmin paikalle. Hyvin tuli sivulle. Otin siis kuusi maalimiestä. Oli haastava maasto ja tämä näkyi väsymyksenä Troipessa. Huomenna otan samat piilot samassa paikassa. Taidan ottaa vain kaksi ilmaisua, jotta ei ole ihan niin rankka treeni. Täytyy nyt vähän miettiä, että miten edetä treeneissä, kun nyt olen tehnyt vähän samankaltaisia treeniä jonkin aikaa. Ehkä kohta on jo tyhjien aika. Ai niin, tässäkin treenissä tuli tyhkä kutoselle, kun kääntyi taaksepäin ja kutsuin tästä pois :) Seuraavalla pistolla löysi hyvin, kun lähetin vähän eri kohdasta. Mutta kaikkinensa hyvät treenit, uudessa vaikeassa maastossa eteni hienosti SUORAAN!