Kun yhdestä ongelmasta pääsee, niin aina tulee uusia tilalle. Vai onkohan mulla taipumusta tehdä ongelmia vähän tyhjästäkin :)

Eli nyt on mietintämyssyssä seuraamisen painaminen. Olen saanut todella hyviä vinkkejä, kiitos niistä! Nyt huomenna mietitään Piian kanssa ja vähän kokeillaankin mikä toimisi Troipella.

Eilen olin kouluttamassa IPO-klubilaisille tottista, ihan mukavaa oli. Troya otti vähän henkilöryhmää ja tämä meni kivasti. Kokeilin vähän seuraamista eri palkoilla ja yritin saada päätä ylöspäin. En vielä oikein tiedä miten jatkan. Sitten otin tokohyppyä, tämä tosi hyvä. Myös hyppynouto metallikapulalla oli mallikas. Sitten otin pelkkää hyppäämistä ensin 80 senttisellä esteellä. Hyvin, Troippe tarjoaa mielellään hyppyä ja omaa hyvän pompun. Sitten otin kolme kertaa metristä estettä, ensin hienosti yli, toisella kerralla kolhi polvensa, mutta kolmannella meni jälleen ilmavasti yli. Olen ottanut vielä vain yhteen suuntaan ja olen heittänyt lelun Troipen perään kun on hypännyt yli. Nyt täytyy vain säilyttää tämä sopiva mielentila liikkeeseen. Lopuksi otin vielä 2 minuutin paikallaolon häiriöissä. Vapautus pallolle, hyvin!